.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهسا قربانی نخستین داور زن دربی شد
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:یکی از داوران حاضر در اتاق VAR نیز خانم مهسا قربانی خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد.
مهسا قربانی نخستین داور زن دربی شد

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مراسم روز درختکاری در مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بدون شک ما دربی را با فناوری کمک داور ویدیویی برگزار خواهیم کرد و یکی از داوران حاضر در اتاق VAR نیز خانم مهسا قربانی خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد.

 

او ادامه داد: از آنجایی هفته بعد دو مسابقه حساس دیگر نیز برگزار می‌شود، از اعلام نام داوران خودداری می‌کنیم، ولی تیم داوری تقریبا نهایی شده است و با آن‌ها به سمت شهرآورد می‌آوریم. فعلا فقط نام خانم مهسا قربانی را اعلام می‌کنیم.

 

افشاریان در مورد اینکه آیا انتخاب خانم قربانی اجبار فیفا بوده است، گفت: نخیر اصلا. خانم قربانی لایسنس اتاق VAR دارد. ما هم برای اینکه به جامعه داوری زنان کمک کنیم و ایشان نیز یک داور بزرگی است، در این بازی از ایشان استفاده می‌کنیم و بیشتر می‌تواند به ما کمک کند.

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه انتظار می‌رفت در مسابقات حساس مانند تقابل استقلال و سپاهان نیز از VAR استفاده شود، گفت: بعد از دربی نیز که حساسیت بازی‌ها بیشتر خواهد شد، چند مسابقه دیگر را نیز با استفاده از VAR برگزار خواهیم کرد. با توجه به اینکه VAR در کشور تعبیه شده، هر جایی که گیر کردیم و نیاز باشد، شاید بتوانیم در چند مسابقه از فناوری کمک داور ویدیویی استفاده کنیم.

 

 او در خصوص نام داور وسط دربی گفت: داوری که در دربی قضاوت می‌کند، لایسنس دارد. شما تا فردا هم از من بپرسید، هیچ جوابی دریافت نمی‌کنید. من فقط می‌گویم که خانم مهسا قربانی در این مسابقه حضور خواهد داشت.

 

 دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه ۲۳ اسفند و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.